Friday, April 4, 2008

peningnyer kepaler....

assalamualaikum...?hai...lame x menulis erk..hehe..bukan per,x cukup time ar skang...bz ngan applicatiOn untuk kemasukan ke universiti....emm,citer pasal universiti ni kan...recently,aku ader dapat offer from KTIAM(kolej teknologi islam antarabangsa) in course of nursing...(banyak agi sebenarnyer)...yang x bestnyer,,mak bapak aku excited suh aku amik kursus tuh....aku bukan per,aku x confident ar aku leh amik course tuh coz aku nih x beraper nak berani sket orangnyer...paham2 jer lar klau da jdik nurse kan...macam2 orang yang kiter jmpe nanti.....aku takut woo!dah tue,atok nenek aku pon sekepale gak ngan mak bapak aku!ish,geramnyer.....tu x termasuk mak sedare,bapak sedare aku lagi..sumer orang suh aku accept that offered.....ish,dey all x paham arr...nurse tue bukan jiwe aku....tapi,xper lar...kalau rezeki aku kat situ,nak wat caner...tol x?

Thursday, March 27, 2008

ape khabar sumer....?

hai...wussup!hari nie,xder pape yang menggembirekan...sumernyer menyakitkan...haha....tadi(siang),aku ngan member2ku yang setie pegi skolah jap tadi coz nak amik fail merah(which is fail kemajuan ktorang drpd frm1 untill frm 5)....firstly,memang berkobar2 nak gi skolah..but,its juz a sementare....sampai jerk kat skolah,terus2 kene lecture ngan cikgu2 kat situ...pergh!malunyer muke time tuh,toksah citer ar....tuhan jer yang tau.....alih2,amik fail merah tue,then ktwang pon blah(lepas salam2 ngan ckgu2 yang ader).........geram jerk........

Tuesday, March 25, 2008

Hari-hari yang membosankan......

assalamualaikum sumer....?saja nak testing power....actually,aku baru jerk create blog...so,juz nak testing jerk nih...huhu...anyway,today is a very2 bored day for me...