Tuesday, December 2, 2008

holiday time!

assalamualaikum...huhu..long time no see,rite?hahaha...kangen bangat deh nk menulis...akhirnyer,dapat gak aku lepaskn hajat...(hajat nk menulis,bukan 'hajat' yang gitu2 tuh..)hihi...em,,since aku dah lamer x menulis..tonite,aku nak share ar skit suke duka aku sepanjang beberapa bulan nih..hihi..
Eh,jap2..before i forget..sekarang nih musim cuti sekolah kan?so,termasuklah bebudak ipt sekali kan?em,,including me jugak la..hihi..anyway,ape program u all cti sekolah ni erk?don't ask me,coz my activity is...tido!hahaha...it's normal rite?yelah,dah puas study..n ari2 bangun pagi2..so,time cuti nih ar kite nk mnfaatkannye dengan bayar segala hutang2 kite yg terdahulu 2,yer tak?hutang??erm...i mean..tidO!haha..
Musim2,cuti nih jugak ar ramai yg melangsungkan perkahwinan kan?hihi...termasuklah,lecturer aku n mantan cikgu ekonomi aku time skolah dulu..huhu...dah kawin dah pendidik2 aku tuh kan...?hope dey all x ngamuk ar...coz aku x menghadirkan diri time tuh...sOrry bangat ckgu n lecturerku...pape pon,saye doakan kalian bahagia sampai ke akhir hayat...hihi...aku nie,memang suke wat kepoh kan?tadi ye2 sangat nk tulis panjang lebar..sekarang?erm,,tangan aku yang letih!haha..k ar..ade mase,aku tulis lagi...selamat membace sumer...bye2...salam...selamat hari raye haji!

No comments: